Gebroken voet, wat nu?

20160106095237Ondertussen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor Gips. Dat zit er nu keurig om. Ik mag er mee lopen! Dat is echt super. Met die krukken was het toch behelpen. Maar auto rijden mag ik alleen met een automaat. Die ik niet heb…. Gelukkig kan ik veel thuis werken. En een vriendelijke buurman tevens collega die me af en toe mee kan nemen naar kantoor. Zo moeten we ’t maar uitzingen tot 1 februari, want dan mag ’t gips er af. Ik zie er naar uit, want ik mis het trainen. Het fietsen, de wind door de haren. Weten dat je inspanningen niet alleen voor de lol zijn, maar er ook toe doen!

Omdat ik nu niet kan/mag trainen (rust en hooghouden wanneer ’t kan), richt ik me op sponsors zoeken. E-mails versturen, materiaal verzamelen, na bellen. Actie’s verzinnen en uitwerken… het hoort er allemaal bij!

20160106095237 (1)De stichting heeft een flink streefbedrag gesteld voor elke deelnemer. 2500 EUR! Langzaam maar zeker druppelen de donaties binnen. Ook de eerste sponsortoezegging is binnen die een logo krijgt voor op het shirt van elke rijder van ons team. Naast het logo op het shirt uiteraard ook op onze teampagina. Mooie reclame!

Ik ben een ieder erg dankbaar voor de bijdrages! MAAR HET MOET NOG MEER WORDEN!

Dus wacht niet langer, doneren kan via deze link

“want kanker de wereld uit, dat wil jij/u toch ook?”

Aside | Dit bericht werd geplaatst in Sponsoring, Trainen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

