Kick off 30 april

13165842_10201913017063075_3795450756355826339_nzaterdag 30 april was ’t zo ver. de kick off voor Alpe d’HuZes 2016 in Papendal te Arnhem. Ik was er nog nooit geweest en was ook erg nieuwsgierig naar de sfeer. Via de appgroep wordt er met teamgenoten afspraken gemaakt. Één van de zaken waarom er heen gaan al leuk is, is het ophalen van de teamkleding (shirt en broek). Een teamshirt met de logo’s van onze eigen sponsoren!

 

full34035254Daarnaast kan ik er terecht voor allerhande informatie over de dag zelf. Medisch, organisatorisch, beeld & geluid, van alles kan er gevonden worden. Ik klets wat met mensen, ook met de gekomen teamgenoten. Daarnaast haal ik wat praktische informatie op. Hoe verloopt de finish? hoe gaat het bij de start. Hoe laat begint het? Op al mijn vragen vind ik een antwoord.

Er is ook een markt van deelnemers waar goederen gekocht kunnen worden. Uiteraard gaat de opbrengst naar ’t goede doel. Maar ook de stichting zelf heeft een shop met alle artikelen die ook online gekocht kunnen worden. Ik loop er rond en koop gelijk wat praktische dingen zoals een bidon (veel drinken is belangrijk), kniestukken en een bandana.

26729764316_e6425f3dc1_zOm 12.00 begint de plenaire sessie. Johan van der Waal spreekt (z’n laatste jaar als voorzitter)  de zaal toe en via deze sessie ervaar ik het ware Alpe d’HuZes gevoel. Er zijn bemoedigende verhalen en verhalen die zo duidelijk maken waarom ik dit jaar mee doe. Sportief is de uitdaging. Na alle gesprekken met “ervaren” deelnemers is het me wel duidelijk: 6 keer is echt een enorme uitdaging. Maar het gaat om het doel: niemand meer dood aan kanker. Een gigantische uitdaging, die ze al 10 jaar aan gaan. Ook ik hoop dit jaar mijn steentje bij te dragen, jij helpt toch ook?

 

26661559422_da48a05452_k

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

