Jaartje later

Tja en dan zijn we al weer een jaar verder…. zonder te posten. Maar ik ben vorig jaar wel geweest! Zwaar verkouden… regen in de middag… het mocht me niet deren om 4 keer de berg te beklimmen…. een week op Alpe d’Huez het was super, geweldig, onbeschrijfelijk……..

Maar dit jaar ben ik er niet bij. En nu komt editie 2017 dichter bij. Zie ik berichten via social media voorbij komen en dan kriebelt het….

Keuze’s die ik vorig jaar na/tijdens Alpe d’Huzes heb gemaakt om de roep tot jeugdouderling te aanvaarden brachten met zich mee dat veel privé tijd daar aan op zou gaan of mogelijk op zou gaan. En dat is ook zo.

Een jaar later… en ik mis het! Het is verslavend, ik was gewaarschuwd. Dus is het besluit nu gevallen dat er volgend jaar toch weer een evenement gevolgd gaat worden. Of dat de AD6 wordt of een soortgelijk evenement zoals grootverzettegenkanker zal in de loop van dit jaar besloten worden. En hoe ik dat moet gaan realiseren qua tijd? tja ik heb net zoveel als ieder ander, het is een kwestie van prioriteit! Trainen is alvast voorzichtig weer begonnen….

Tot volgend jaar… op een berg.

Dit bericht werd geplaatst in Voorbereiden en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

